23. април 2013.

ČUJTE

Zaključajte moje srce
naređivala sam
vama koji ne čujete
ni kletve ni molitve
sklupčana
u pukotininama srama
međ' grobovima zaboravljenih
međ' kostima svih obezglavljenih
mučenika
stradalnika
u minulim bitkama
izgubljene časti i dostojanstva.
( na vašu dušu ide zveket lanaca i iščupanih srca )

Dušu mi uzmite
da od mene ništa ne ostane
molila sam klečeći
na memljivim podovima,
suzama svih nas kojih više nema
umivenih kuća,
i jaukala
u horu bezglasnih pokojnika
dok vi ispijaste
našu krv
dok sa čela brisaste
zgađeni našim postojanjem
naš znoj i muku našu
( neka vam ne bude prosto kad odete Bogu na istinu )

Čujte
vi koji ste lomače palili
na vatri naše sudbine
jednom će plamen
jednom će kletva
jednom će vas stići
ova krvava žetva
znaćete jednom kad u crkvu pođete
da spas potražite
sveću zapalite
znaćete da neke sveće večno gore
a vaša neće do zore
našeg uskrsnuća.
( neka se zavesa spusti, dlanovi neka ćute )


Jasmina Popović

Нема коментара:

Постави коментар