14. март 2013.

PITANJE

Da si me juče radoznalo upitao
Dok si mojim krvotokom skitao
Od kojih sam satkana bolova
Skinula bih crnu maramu
Težu od olova
I sebe klela onako bez duše
Dok me aveti pakla zovu i guše

Proklinjala sebe kao sto znaju
Da klečeći kunu žene u mom kraju
Naricala bih, jaukala, čupala kose
Zvala demone Hada da me nose
Nekud gde nema sunca ni sjaja
Nekud, samo što dalje od raja

Juče da si me upitao oholo
Šta je to što mi je dušu probolo
Rekla bih usnama punim otrova
Da sam iznikla iz korova,
Da padam, gubim i stradam,
Rodjena o jadu svom da se jadam

Da me juče pitanje tvoje čekalo
Nebo bi krvlju mojom plakalo
Isplakalo sav jad pljuskom crvenim
Oplodilo jalovicu semenom zatrvenim
Odgovorila bi ti krikom senka nestala
Kako je za svagda da veruje prestala

Jasmina Popović

Нема коментара:

Постави коментар