7. октобар 2014.

OD MENE DO UŠTAPA OBRNUTIM ČUDOM


na rate otplatom bez kamate
može na komad raspareno svakako
besparno kažem
a mislim da istinu lažem
ćutanjem vage
za sva netačna merenja grama
do 21 samo samo toliko
unazad može u svakom slučaju

nikom ništa nikada za gotovinu
gotovo je ogavno koliko odavno
bol slažem po rafovima
i niko nikad ne uđe u radnju
rado iz radoznalosti
nerado neradnim danima i praznicima
da opara paučinu u uglovima

uzalud reklama u najčitanijim dnevnim
kad noćna su jača nagrizanja
u grudima razjapljene praznine
ispunile te ispraznile me
od mene do uštapa i opet obrnuto
slučajem nekim opet naopako
a ja kazujem besmislice
skrivajući slovo b ispod pulta
bez pulsa kažu
a živa je nekim čudom

može ili je moglo na rate
otplaćivanja radi
svih grehova u trku uhvaćenih

ovo je rasprodaja iz prve ruke
pišem po zidovima transparente
reklamacije ne primam
vi snosite odgovornost za loš pazar
ja nosim ćar svih proćerdanih dana

moglo je do ovog trena
kažem dok zakivam izlog poslednjim ekserom
ne pitajući se otkud krv na prstima
ruku sklopljenih na grudima

Jasmina Popović

Нема коментара:

Постави коментар