16. мај 2013.

SUFLERKA U GARDEROBI

mislio je da ću napokon skončati
kao verna madam Baterflaj
dodavši mi poslasticu od ušećerenog voća
jakim otrovom nakapanim
( eto šta znači mali flert sa velikom suflerkom?! )

sve je izmaklo kontroli
režiser loše predstave u nesvesti
nakon što je počupao svu kosu
preostao mu je vrisak besnila
dok sam se ja smejala
sakrivajući bodež u zenici
plašio ga je moj pogled
ali nije imao odgovor na pitanje k u d a
iako je savršeno dobro znao odgovor
na pitanje z a š t o
nažalost alternacija je bila sprečena
iznenadnim frakturama
( rizično je izvoditi vratolomne piruete
na ledu mržnje glavne glumice )

par kapi opojnog mirisa savršenog pretvaranja
diskretno iza uha i nekoliko na vrat
jednu na zamišljeni dubok prorez na nedrima
( zlata vredan savet stare garederoberke )
predstava može da počne
transformisala sam se odjednom
( talenat, ipak )
postadoh sve osim male Ćo Ćo San
smerne, umilne, dobre i verne

postadoh tvoja zla kob

vidiš li me Pinkertone
izdajo, u tri čina sklupčana

ne cvili, nisu toliko vrele vatre pakla!

( na poslednji bis izašla je moja sestra bliznakinja
i muž opravdano odsutne suflerke
kojoj su igre s vatrenim oružjem došle glave )

Jasmina Popović

Нема коментара:

Постави коментар